از بین بردن محدودیت های شخصی در فروش

در فرآیند مذاکره و فروش بیشتر از آنکه به دنبال ایجاد شرایط محیطی باشیم، بهتر است شرایط و محدودیت های درونی خود را بهبود ببخشیم. در این راستا روحیه و وضعیت فکری ما در خصوص خودمان و محصولمان فاکتور اساسی موفقیت را تشکیل می دهند.

مارک فیشر می گوید : با از بین بردن محدودیت های خودتان، محدودیت های زندگی تان نیز از بین خواهند رفت و شرایط زندگی تان به صورت سحر آمیزی تغییر خواهند کرد.

اما بزرگترین و اصلی ترین محدودیت های ما کدام محدودیت ها هستند ؟ 

به نظر بزرگترین اساتید روانشناسی : بزرگترین محدودیت همان هایی است که انسان برروی خودش اعمال می کند و درنتیجه بزرگترین مانع موفقیت همان موانع فکری است.

برای موفقیت در کلیه ابعاد زندگی ابتدا باید سعی کنیم موانع فکری خود را از بین ببریم. روش های این کار را با هم بررسی خواهیم کرد. لطفا در این خصوص نظرات خود را برای همکاری با ما ارسال نمایید.

6 responses to this post.

  1. موانع فکری من وابستگی های خانوادگی من است که آزادی عمل را از من می گیردودخالت های بی نهایت آنها.امیدوارم به بهترین نحوبتوانم کاری را که شروع کردهام به سرانجام برسانم.ممنون.

    پاسخ

  2. كاش ميشد ياد بگيرم چطور بيمه عمر بيشتري بفروشم

    پاسخ

  3. ايا كتاب body languige يا همان زبان بدن براي اموزش بازاريابي بيمه موثر است؟

    پاسخ

    • اين کتاب بسيار مفيد است. ولي بايد مباحثي که مطرح مي کند را به خوبي تمرين کنيد به طوريکه در زمان ارائه مشاوره نياز به فکر نداشته باشيد و شما به صورت حسي و بدون فکر سريعا زبان بدن افراد مقابل را تشخيص داده و عکس العمل هاي مناسب را ارائه دهيد.

      پاسخ

  4. با سلام من با اين متن شما تقريبا موافق هستم ولي خيلي چيزهاي ديگه هم هست كه ما بايد براي يه فروش موفق به اونها توجه داشته باشيم شايد باورتون نشه ولي من الان 21 سالمه و الان مدير فروش يك شركت هستم و تا حالاشم موفق بودم البته با كمك اساتير بزرگي كه در كنار من هستن ولي اينم بگم كه كار سختيه

    پاسخ

  5. مرسی از متن خوبتون لطفا درموردفروش فروشگاهی هم مطلب بنویسید.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

